سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 17 بازدید
    بازدید دیروز: 25 بازدید
    بازدید کل: 406771 بازدید
سه شنبه 93/2/23

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):اسامی 30 بازیکن نهایی جهت معرفی به فیفا برای مسابقات جام جهانی اعلام شد. به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بنا بر اعلام کارلوس کی روش - سرمربی تیم ملی، اسامی 30 بازیکن نهایی معرفی شده به فدراسیون جهانی فوتبال برای مسابقات جام جهانی به شرح زیر است:


ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
سه شنبه 93/2/23
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از ابلاغ نامه "طرح سوال از شهردار" تهران توسط رییس شورا خبر داد و گفت: بر اساس این ابلاغیه، قالیباف برای پاسخ‌گویی در مورد عدم دعوت از روسای شش‌گانه شورای شهر در جلسات کمیته تخصیص اعتبار شهرداری، برای حضور در صحن شورا ‌10‌روز فرصت دارد.


ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
دوشنبه 93/2/22
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): قوه قضاییه نرخ جدید دیه در سال جاری را اعلام کرد و لذا لزوم تهیه الحاقیه برای افزایش تعهدات بیمه نامه شخص ثالث برای بیمه گذاران دو چندان شده استبه گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، پرسش و پاسخ های متداول در مورد صدور الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث پرداخته که به این شرح است:

 

ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
یکشنبه 93/2/21

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): وزیر ورزش وجوبه گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، محمود گودرزی در حاشیه‌ِی مراسم  آیین امضای تفاهم نامه مشترک بین جمعیت هلال احمر و وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران گفت: بانک‌ها علاقه‌ای به پرداخت وام ازدواج با بهره‌ی پایین ندارند وآنان می‌گویند که ما بنگاه اقتصادی هستیم و وام‌ها برای ما سودآور نیستند که امیدواریم تکلیف این مسئله زودتر مشخص شود.

 

ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
شنبه 93/2/20
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: پرداخت یارانه نقدی به متقاضیان مانند سابق ادامه دارد.فارس نوشت:محمدباقر نوبخت در پاسخ این سوال که سرانجام پرداخت یارانه نقدی چه می‌شود و آیا یارانه نقدی به تمام متقاضیان پرداخت می‌شود یا خیر، اظهار کرد: ‌هر کس که ثبت‌نام کرده یارانه‌اش را به وقت خواهد گرفت.وی افزود: پرداخت یارانه نقدی کمافی‌سابق برای ثبت‌نام کنندگان یارانه نقدی ادامه دارد ولی فعلا در بخش افزایش قیمت بنزین در حال انجام کار تحقیقاتی هستیم.معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا منظورتان از پرداخت یارانه نقدی کما فی‌سابق فقط مربوطه به این ماه است یا خیر، گفت: مگر قرار است یارانه فقط برای این ماه پرداخت شود. پرداخت یارانه نقدی مانند سابق ادامه دارد.
منبع:شمانیوز


ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
پنج شنبه 93/2/18

در پی وقوع این سانحه، جسد قابل شناسایی نبوده است.ه گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد مرگبار یک دستگاه پژو با یک عابر در بزرگراه آزادگان خبر داد.
سرهنگ عابدی در تشریح جزییات خبر فوق گفت: ساعت21:25 شب سه شنبه در بزرگراه آزادگان محدوده پل شهید شوشتری  یک کارتن خواب معتاد که درحال عبور از عرض بزرگراه بود ناگهان یک دستگاه پژو عبوری با وی برخورد کرد.
این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: متاسفانه در پی وقوع این سانحه رانندگی عابر جان خود را از دست داد وجسد وی قابل شناسایی نبوده است.
وی در خاتمه به  علت وقوع این حادثه اشاره کرد و گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس عدم توجه به جلواز جانب راننده پژو، عبور از عرض بزرگراه توسط عابر و نقص روشنایی بزرگراه که مقصر شهرداری منطقه 21 بوده است.
گفتنی است، پس ازاین حادثه خودروی پژو از صحنه متواری شده و در ادامه خودروهای عبوری از روی عابر عبور کردند.

 

 

منبع:شهرخبر



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
پنج شنبه 93/2/18
نرخ سود بانکی باید پایین بیاید و پایه‌ای برای این کار باید تعیین شود اگر افزایش نرخ سود بانکی تبدیل به مسابقه‌ای بین بانک ها شود این کار خط پایان نخواهد داشت.افزایش نرخ سود بانکی باعث کاهش سرمایه گذاران در تولید خواهد شد.


ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
پنج شنبه 93/2/18

عارف: اهانت گروهی خودسر به نوه امام جای تاسف دارد/دلواپسان هشت سال گذشته هم دلواپس بودند؟

عارف درباره آستانه نقدپذیری دولت نیز گفت: من با توجه به شناختی که از رییس جمهور دارم می‌دانم که ایشان اجازه انتقاد را می‌دهند. زیرا انتقاد حتی نوع غیرسازنده آن هم مفید است.
رییس بنیاد امید ایرانیان با بیان این که همگان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند تا دیدگاه‌های مختلف با توجه به ساز و کارهای قانونی مطرح شوند، گفت: من به خاطر اهانتی که از جانب یک گروه خودسر به نوه امام (ره) وارد شد متاسفم.

 

ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
چهارشنبه 93/2/17
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): محمدباقر نوبخت گفت: نخستین یارانه نقدی 45 هزار 500 تومانی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، 22 اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود
به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، ؛محمدباقر نوبخت در حاشیه نشست با کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نخستین یارانه نقدی 45 هزار 500 تومانی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، 22 اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

وی در ادامه گفت: برای کسانی که اطلاعات ما نشان می‌دهد نیاز به حمایت بیشتری به ویژه در جهت امنیت غذایی دارند، علاوه بر یارانه نقدی، یارانه غیرنقدی در نظر گرفتیم
نوبخت افزود: این نخستین یارانه پس از اجرای مرحله دوم قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها است.
وی در ادامه عنوان کرد: به همه کسانی که اعلام کردند به یارانه نیاز دارند، مبلغی را که تاکنون می‌پرداختیم، خواهیم پرداخت و برای کسانی که اطلاعات ما نشان می‌دهد نیاز به حمایت بیشتری به ویژه در جهت امنیت غذایی دارند، علاوه بر یارانه نقدی، یارانه غیرنقدی در نظر گرفتیم.

منبع:شمانیوز

 

مروری بر مطالب:


دولت دیگر یارانه نقدی پرداخت نمی کند!

قیمت سکه و دلار در صرافی ها شنبه 16/1/93

آسوده برانید بنزین تا یکماه گران نمی شود



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
سه شنبه 93/2/16

 دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در واکنش به پیشنهاد دستیار ارشد رئیس‌جمهور در بکارگیری مجدد نماد شیر و خورشید برای هلال احمر گفت    : حذف نماد شیر و خورشید موضع حاکمیت است، بنابراین جزو سیاست‌های کلی نظام به حساب می‌آید که اختیار آن با رهبری است    .

 

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر