سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 9 بازدید
    بازدید دیروز: 27 بازدید
    بازدید کل: 405943 بازدید
یکشنبه 93/2/21

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): وزیر ورزش وجوبه گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، محمود گودرزی در حاشیه‌ِی مراسم  آیین امضای تفاهم نامه مشترک بین جمعیت هلال احمر و وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران گفت: بانک‌ها علاقه‌ای به پرداخت وام ازدواج با بهره‌ی پایین ندارند وآنان می‌گویند که ما بنگاه اقتصادی هستیم و وام‌ها برای ما سودآور نیستند که امیدواریم تکلیف این مسئله زودتر مشخص شود.

 

وی در ادامه درخصوص جدایی وزارت ورزش و جوانان و تفکیک هر کدام از هم بیان داشت کارگروهی برای جدایی این وزارت خانه تشکیل شده و قرار است وضعیت را بررسی کنند و پس از آن در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.
محمود گودرزی در ادامه با اشاره به رفع دغدغه‌ی بخشی از مردم به ویژه ورزشکاران گفت: انعقاد این تفاهم نامه برای مردم به ویژه جامعه‌ی ورزشکاران بسیار مهم است انتظار ما این است که حرکت عمومی ورزش درکشورما به سمت عکس این مراکز پیش رود.
وی در ادامه بیان داشت: در کشورهای توسعه یافته ورزش قهرمانی تقریباً منسوخ است و عمده‌ی فعالیت‌ها به ورزش‌های عمومی و همگانی است.
وی افزود: شان مردم افزایش تعداد بیمارستان ها است اما از نظر نگاه ورزشی این مسئله شانیتی ندارد افزایش سرانه ورزشی ارتباط مستقیمی با کاهش آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری ومشکلات اجتماعی دارد.
انان گفت: هم اکنون یک ونیم میلیون زوج متقاضی دریافت وام ازدواج هستند اما بانک‌ها به دلیل سودآور نبودن آن وبهر‌ه‌ِی پایین آن از پرداخت آن سربازمی‌زنند.

وی با بیان اینکه نمی توانیم ورزش قهرمانی را رد کنیم گفت: بیمارستان توانبخشی نورافشار مرکزی امیدوار کننده برای ورزشکاران که برای انان امکان درمان و بضاعت اعزام به خارج از کشور را ندارند مرکز مطمئنی است.
وی افزود: هلال احمر به اتفاق ستادی که در وزارت ورزش و جوانان است از طریق تشویق و ترقیب نظام داوطلبانه که جای آن بسیار در کشورمان خالی است فعالیت‌های مهم و بزرگی را انجام دهند.
وی درپایان خاطرنشان کرد: امیداست که با این مرکز بتوانیم در ارائه خدمات متقابل به وحدت رویه برسیم.
لازم به ذکر است، تفاهم نامه مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و جمعیت هلال احمر به منظور قرار گرفتن خدمات تخصصی و توانبخشی بیمارستان نورافشار برای جامعه ورزشکار به امضا رسید.

 

 

منبع:شمانیوز



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر