سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 13 بازدید
    بازدید دیروز: 27 بازدید
    بازدید کل: 405947 بازدید
شنبه 92/6/30
پرسپولیس10نفره نمیشدنمیباخت/ شکایت از داور دردی را دوا نمیکند
پیشکسوت و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه شکایت از داور دیدار این تیم برابر سپاهان دردی را دوا نمی‌کند، گفت: پرسپولیس اگر 10 نفره نمی‌شد هرگز به سپاهان نمی‌باخت.به گزارش خبرنگار مهر، علی پروین با اشاره به دیدار پرسپولیس و سپاهان ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: داور بازی مرتکب اشتباه بزرگ و عجیبی شد. به اعتقاد من داور ابتدا خطای بازیکن سپاهان که با فن کمر و زیر یک خم، باعث سرنگون شدن بازیکن پرسپولیس شد را ندید و لحظه آخر که بازیکن پرسپولیس روی بازیکن سپاهان خطا کرد را دید.


 

ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
شنبه 92/6/30
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس 10 نفره به پیروزی رسیدند تا به رده سوم صعود کنند و سرخپوشان تهرانی در جدول لیگ چهارم شوند.
به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، در ادامه هفته دهم لیگ برتر سپاهان از ساعت 20 به مصاف تیم پرسپولیس رفت که بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.




ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
شنبه 92/6/30
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران با انتشار یادداشتی در روزنامه «واشنگتن‌پست» این سوال را مطرح کرد که چرا ایران به دنبال تعامل سازنده با جهان است  به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران در آستانه سفر به نیویورک برای حضور در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، یادداشتی را در ستون آزاد روزنامه «واشنگتن‌پست» منتشر کرده و در آن کشورهای دنیا را به همکاری سازنده، دعوت کرد. مشروح این یادداشت در ذیل آمده است:






ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
شنبه 92/6/30
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):کارشناس مسائل فرهنگی سیاسی گفت: نرمش قهرمانانه به معنای عقب‌نشینی از مواضع نباید تفسیر شود و نباید به معنای موضع عجز و ضعف تفسیر شود؛ ما کماکان بر سر مواضع خود ایستاده‌ایم و در مصافی با جهان سلطه در قالب ترکیبی از استکبار و صهیونیسم مواجه هستیم که باید بتوانیم با پیش بردن چنین پیامی از رهبری به طور عمیق به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنیم.




ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
پنج شنبه 92/6/28
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با صدور پیامی، قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های جهانی را تبریک گفتند.
به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی مجارستان با صدور پیام، از کشتی‌گیران تیم ملی تشکر کردند.





متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسمه تعالی

از اینکه با کوشش و جدیت خود دل مردم کشور را شاد کردید، متشکرم.

سیدعلی خامنه‌ای

27 شهریور

 

منبع:شمانیوز



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
پنج شنبه 92/6/28
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): بازار دلار به دلیل کاهش حدود 300 تومانی قیمت‌ها طی یک هفته، از رونق افتاده و امروز دلار با نرخ حدود 3070 تومان فروخته می شود، همچنین قیمت سکه امروز به 970 هزار تومان رسیده است.





ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
پنج شنبه 92/6/28
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):به رغم تکذیب اعضای هیئت‌امنای دانشگاه آزاد، فرهاد دانشجو رئیس این دانشگاه عزل و میرزاده جانشین وی شد.
به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،جلسه فوق‌العاده هیئت‌امنای دانشگاه آزاد به ریاست هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور سید حسن خمینی، محمدیان، توفیقی، قاضی‌زاده، هاشمی، فریدون عزیزی، یزدی صمدی، میرزاده و فرهاد دانشجو برگزار شد.







ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
پنج شنبه 92/6/28
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مقوله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ، لزوم اهتمام به آن را یادآور شد و از همه مردم اخلاق‌مدار و به ویژه جوانان رشید و فهیم کشور خواست با رعایت این دستور دینی، هنجارهای مورد قبول اکثریت جامعه را محترم بشمارند.




ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
پنج شنبه 92/6/28
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در حاشیه مراسم تقدیر از خدمات دولت نهم و دهم که در مسجد جامع نارمک برگزار شد، در پاسخ به این سوال که خیلی از خبرنگاران دوست دارند نشست خبری با حضور شما برگزار کنند و درباره 8 سال خدمات شما سوالاتی را مطرح کنند گفت: من هم دوست دارم و اگر وقت آن برسم حتما برگزار می‌شود وی در جمله ای دیگر ظهور امام زمان را چهار سال دیگر پیش بینی کرد.







ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
چهارشنبه 92/6/27

هفته دهم لیگ برتر فوتبال در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها سپاهان میزبان پرسپولیس است.
    دیدارهای هفته دهم لیگ برتر در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود. استقلال که امروز( چهارشنبه) در تایلند در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند در صورت صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا، در هفته دهم به میدان نخواهد رفت و باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی کند.




ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر