سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 3 بازدید
    بازدید دیروز: 27 بازدید
    بازدید کل: 405937 بازدید
شنبه 93/8/24
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از ملت ایران درخواست کرد اسامی پیشنهادی خود برای نامگذاری RQ170 ایرانی را تا 16 آذرماه (روز دانشجو) به شماره 20002541 پیامک کنند.




به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از ملت ایران درخواست کرد در نامگذاری RQ170 ایرانی مشارکت و پیشنهادات خود را ارسال کنند.

متن اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت رشید و مجاهد ایران اسلامی

در پی شکار پهپاد جاسوسی RQ170 امریکایی در آذرماه سال 1390 توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به اتمام رسیدن عملیات مهندسی معکوس آن، متخصصین متعهد و فرزندان انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی موفق به طراحی معکوس و تولید «پهپاد RQ170 ایرانی» شدند.

متعاقباَ پس از اعلام این دستاورد بزرگ و راهبردی توسط فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آئین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سرلشکر حسن طهرانی مقدم و پاسداشت شهدای اقتدار موشکی سپاه، فیلم پرواز این پرنده در روز چهارشنبه مورخ 21/8/93 از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش و علاوه بر خرسندی و خوشحالی شما ملت غیور و غیرت‌مند و علاقه‌مندان انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان، حیرت، عصبانیت و ناراحتی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بویژه مقامات امریکایی را رقم زد.

در این راستا، نظر به اهمیت نامگذاری بومی این دستاورد افتخارآمیز، از شما مردم فهیم و قدرشناس، بویژه جوانان آینده ساز کشور استمداد طلبیده و درخواست می‌شود نام پیشنهادی خود را جهت جایگزینی با نام «RQ170 ایرانی» حداکثر تا 16 آبان ماه (روز دانشجو) از طریق پیامک به شماره 20002541 ارسال کنند.

بدیهی است نام برگزیده از بین پیشنهادات انتخاب و طی مراسمی ویژه هدیه نفیسی را دریافت خواهد کرد.

 

منبع:شمانیوز



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر