سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 0 بازدید
    بازدید دیروز: 92 بازدید
    بازدید کل: 406506 بازدید
چهارشنبه 92/6/27
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):در تمام فعالیت‌هایی که در حوزه سیاسی خارجی صورت می‌گیرد اگر هزینه‌ها و پیامدهای منفی بر دستاوردها و منافع غلبه پیدا کنند اقدام توجیهی ندارد و از دستور کار سیاست خارجی خارج می شود.
کسب منافع ملی از اهداف سیاسی خارجی هر کشوری است. دو رویکرد اصلی در زمینه کسب منافع ملی در سیاست خارجی کشور‌ها وجود دارد:




ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
چهارشنبه 92/6/27
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): گلزن‌ترین بازیکن تیم بوریرام تایلند در دیدار با استقلال از فهرست این تیم خارج شد.
به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،کارملو گونزالس خیمنز هافبک شماره 7 بوریرام تایلند که در 14 دیدار تیمش در لیگ تایلند 16 گل زده است در دیدار فردا مقابل استقلال غایب است.
ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
چهارشنبه 92/6/27
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):هیچگونه برنامه‌ای برای دیدار با مقامات آمریکایی در برنامه سفر رییس‌جمهور کشورمان به نیویورک وجود ندارد به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی درباره احتمال لغو تحریم‌های اعمالی علیه ایران، گفت: برداشتن تحریم‌ها علیه ایران یکسری موازین قضایی و قانونی خود را دارد و باید این روند ادامه پیدا کند تا به نتیجه لازم برسد.



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
چهارشنبه 92/6/27
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):بامداد امروز بر اثر سانحه واژگونی اتوبوس حامل زائران عراقی در محور اراک - بروجرد 16 نفر کشته و 20 نفر مجروح شدند.






ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
سه شنبه 92/6/26
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):معاون نخست وزیر ترکیه اعلام کرد که جنگنده های نظامی ترکیه یک فروند بالگرد سوری را مورد هدف قرار دادند.
 
به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از تسنیم،  معاون رجب طیب اردوغان اعلام کرد که یک فروند بالگرد سوری به دلیل نقض حریم هوایی ترکیه مورد هدف جنگنده های ارتش این کشور قرار گرفت.

سال گذشته نیز ارتش سوریه یک فروند هواپیمای جنگی ترکیه را به دلیل نقض حریم هوایی این کشور مورد هدف قرار داد و از همین روی برخی از منابع خبری این اقدام ترکیه را اقدامی "تلافی جویانه" خواندند.

 

 

منبع:شمانیوز



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
سه شنبه 92/6/26
سکه و ارز قیمت میزان تغییر قیمت
سکه طرح جدید 963.000 48000_
سکه طرح قدیم 962.000 38000_
نیم سکه 500.000 17.000_
ربع سکه 310.000 310.000_
سکه گرمی 200.000 15.000_
هر گرم طلای 18 عیار 98.680 3461_
اونس 1317.30 دلار 11.60_ دلار
دلار 3130 50_
یورو 4200 50_
درهم 850 15_
ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
سه شنبه 92/6/26
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):رئیس جمهور ایران در پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، حضور «شیرین گرامی» در مسابقات سه‌گانه قهرمانی جهان را تبریک گفت.

عصرصنعت نوشت: پس از رایزنی‌هایی که "شیرین گرامی” با مسئولان فدراسیون سه‌گانه ایران داشت سرانجام توانست مجوز حضور در رقابت‌های بین‌المللی آزاد سه‌گانه لندن را به عنوان نماینده ایران کسب کند تا اولین ورزشکار زن ایرانی شود که با پرچم سه‌رنگ کشورمان در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.وی که ساکن انگلیس است، در این دوره از رقابت ها با زمان 2 ساعت و 42 دقیقه و 12 ثانیه در بین 78 ورزشکار به مقام هفتادوششم رسید.حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در پیامی که در صفحه شخصی توئیتر خود منتشر کرد با تمجید از دستاورد این ورزشگار نوشت: «شیرین گرامی اولین ورزشکار زن ایرانی است که در رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی جهان با پرچم ایران شرکت می‌کند.»


منبع:شمانیوز


ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
سه شنبه 92/6/26
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):فرمانده کل سپاه با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی تاکید کرد: این توطئه‌ها با شکست صددرصدی رو‌به‌رو خواهد شد.
به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) به نقل از تسنیم، سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، صبح امروز در بیستمین مجمع سراسری  فرماندهان و مسئولان سپاه که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، با اشاره به موفقیت های گوناگون انقلاب اسلامی طی سال‌های گذشته اظهار داشت: آخرین نمونه شکست های دشمنان در برابر انقلاب اسلامی، شکست طرح دخالت و حمله نظامی به سوریه بود.




ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
سه شنبه 92/6/26
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):استفاده از شبکه‏های اجتماعی مشروط بر این است که موجب «ترویج فساد»، «نشر اکاذیب»، «انتشار مطالب باطل»، «ارتکاب گناه»، «فساد عقیده و اخلاق»، «تقویت دشمنان اسلام» و «ارتکاب خلاف شرع» نشود.


به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،برای استفاده از شبکه اجتماعی فیس‌بوک آیت‌ الله العظمی خامنه‌ای مقام معظم رهبری اظهار نظر کرده‌اند که این سخنان می‌تواند فصل الخطابی باشد برای کاربران این شبکه که می‌تواند در نهایت معیار تصمیم‌گیری واقع شود.




ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
دوشنبه 92/6/25

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با شبکه المیادین در واکنش به اظهارات باراک اوباما درباره نامه نگاری وی با رئیس جمهور ایران درباره سوریه اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا هیچ نامه ای برای دکتر روحانی درباره سوریه ارسال نکرده است.

 

 

 

ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر