سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 49 بازدید
    بازدید دیروز: 115 بازدید
    بازدید کل: 407508 بازدید
چهارشنبه 93/3/7

سردار آزمون بازیکنی است که بدلیل جوانی از انگیزه های بالایی برای حضور در جام جهانی برخوردار است، کی روش هم این موضوع را خوب می داند و ثابت کرده که با قرار دادن جوانان در ترکیب تیم مشکلی ندارد.

 


او به خوبی با سردار آزمون ارتباط برقرار کرده و معتقد است سردار مطالبی را به خوبی درک می کند و می تواند از تاثیرگذاری بالایی در ترکیب تیم برخوردار باشد. یکی از نکاتی که باید آن را جزو زرنگی ها و هوشمندی های کارلوس کی روش به حساب آورد این است که حریفان ایران شناخت بسیار کمی از سردار آزمون دارند، واقعیت این است که خود ما هم او را کم می شناسیم، چه برسد به رقبایمان!

کی روش از این موضوع به خوبی مطلع است و می کوشد تا از این مهره تاثیرگذار و ناشناس خود به درستی استفاده نماید. سردار آزمون پس از بازی مقابل مونته نگرو مصاحبه ای انجام داده که آن را به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال برای شما نقل می کنیم:

سوال: فکر می کنی سردار ازمون بدنبال چیست؟

اولین تجربه بازی ام در تیم ملی فوتبال بزرگسالان بود و امیدوارم که کادر فنی از عملکردم رضایت کامل داشته باشد. حس خوبی داشتم و کارهایی که کی‌روش گفته بود را بارها مرور کردم تا در دیدار برابر مونته نگرو بازی خوبی به نمایش بگذارم. البته تا زمانی که گل نزنم از خودم راضی نیستم اما سعی من بر این است که بازی خوبی داشته باشم.

وی درباره دیدار ایران و مونته نگرو گفت: بازی خوبی بود. ساختار دفاعی خوبی داشتیم و مطمئن تر نسبت به مسابقه بلاروس، بازی کردیم. کادر فنی از ما خواسته بود در مرحله اول گل نخوریم. ضمن اینکه از لحاظ تکنیک، دفاع و برنامه های دیگر باید همه را در زمین اجرا می کردیم که این عمل رخ داد. امیدوار هستیم که در بازی بعدی علاوه بر اجرای نکاتی که کادر فنی اعلام کرده، بتوانیم گل هم به ثمر برسانیم.

وی در پایان درباره تمرینات و مسابقات جام جهانی و عملکردش در این رقابتها گفت: قطعا طبق دستورات کی روش در تمرینات و بازیهای دوستانه پیش می رویم تا در جام جهانی موفق باشیم. جوان هستم و با انگیزه و اگر بین بازیکنان انتخابی به برزیل باشم بی شک بهترین بازی ام را به نمایش خواهم گذاشت.

 

منبع:شمانیوز




ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر