سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 52 بازدید
    بازدید دیروز: 79 بازدید
    بازدید کل: 407989 بازدید
چهارشنبه 93/3/7
به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،بهزاد بزرگزاد دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در مورد جزئیات آتش‌سوزی در پالایشگاه اصفهان اظهار کرد: ساعت 4:40 دقیقه بامداد امروز قسمتی از پرکن روغن و وسایل بشکه‌های پلی‌اتیلن پالایشگاه اصفهان دچار حریق شد که با گزارش به مرکز آتش‌نشانی اصفهان نیروهایی از آتش‌نشانی اصفهان و شاهین‌شهر به محل حادثه اعزام شدند.



وی افزود: 35 دستگاه سنگین، 90 نیروی انسانی، 20 نفر مسئول و افسر شیفت و معاون عملیات به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین با توجه به اهمیت قضیه در محل ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان کمیته‌ای با حضور مدیرکل ستاد مدیریت بحران، آتش‌نشانی، اداره آب، برق، محیط زیست، فرماندهی نیروی انتظامی، راهور، اورژانس و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل و برای مهار این آتش‌سوزی تصمیماتی گرفته شد.

وی ادامه داد: مهار کردن آتش در دو رینگ صورت گرفت که رینگ اول نیروهای امدادی و رینگ دوم عملیات پشتیبانی و تدارک به مهار آتش پرداختند.

بزرگزاد ادامه داد: اکنون آتش مهار شده و احتمال می‌رود تا یک ساعت دیگر محل آتش‌سوزی در پالایشگاه اصفهان به طور کامل تحت کنترل در آید.

منبع:شمانیوز



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر