سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 83 بازدید
    بازدید دیروز: 54 بازدید
    بازدید کل: 407854 بازدید
یکشنبه 93/2/14
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): قالیباف ضمن رد بازداشت فرزندش از پرسنل شهرداری خواست به شایعات توجهی نکنند.به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، محمد باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تهران با بیان اینکه شایعات را گوش ندهید، تاکید کرد: نه از شهرداری قرار است بروم، نه پسرم بازداشت شده، نه قرار به کم شدن حقوق کارکنان است و نه نیرویی تعدیل می‌شود. وی در ادامه اظهار داشت: خبرنگاران خارجی که به تهران می‌آیند، می‌گویند اثری از تحریم ندیدیم.


قالیباف همچنین تصریح کرد: شهرداری تلاش دارد که همیشه نسبت به جامعه کارگری توجه ویژه‌ای داشته باشد و بر همین اساس این را برای خود یک وظیفه می‌دانیم که به وضعیت 760 نفر از کارکنان شهرداری که با مشکلات عدیده مالی رو به رو هستند، رسیدگی کنیم. شهردار تهران در این مراسم تاکید داشت: این فرهنگ باید در شهرداری ایجاد شود که مدیران بیشتر از همه کار کنند و کمتر از همه برخوردار شوند لذا بر همین اساس به همه مدیران ابلاغ شده تا ازدریافت اضافه‌کاری چشم پوشی کنند.

گفتنی است در ابتدای مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تهران، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری، از تشکیل ستاد ساماندهی مسکن کارکنان خبر داده و اظهار داشت: حل مشکل تعاونی‌های مسکن غیرفعال کارگران، در دستور کار قرار دارد . وی افزود:همچنین امسال طرح تشکیل شناسنامه سلامت کارگران،‌ دنبال می‌شود .

مدتی بود که شایعات مربوط به استعفای قالیباف از شهرداری تهران قوت گرفته بود. برخی از رسانه ها به ویژه اصلاح طلبانی که در زمان انتخاب وی به عنوان شهرداری با وی مخالف بودند، تلاش می کردند تا رفتن افرادی همچون ایازی سخنگوی شهرداری را حمل بر استعفای آتی قالیباف کنند. این شایعات به ویژه با انتشار شایعه بازداشت الیاس قالیباف فرزند ارشد محمدباقر قالیباف قوت گرفت.البته پیش از این محسنی اژه ای در کنفرانس خبری هفته گذشته خود این شایعه را تکذیب کرده بود.

 

منبع:شمانیوز



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر