سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 15 بازدید
    بازدید دیروز: 129 بازدید
    بازدید کل: 407076 بازدید
سه شنبه 92/12/20
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در روز سه‌شنبه استقلال ایران میهمان تیم الریان قطر است و فولاد هم میزبان تیم الفتح عربستان است.




به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، سه‌شنبه روز دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود و 2 تیم اول جدول لیگ برتر ایران در این روز به مصاف حریفان می‌روند. استقلال در قطر میهمان تیم الریان است و فولاد خوزستان از تیم الفتح عربستان در اهواز پذیرایی می‌کند. نگاهی به این دو مسابقه می‌اندازیم:

الریان قطر- استقلال ایران؛ اولین برد مقابل تیم همیشه بازنده

هر 2 تیم الریان و استقلال در بازی اول خود بازنده شده‌اند و نمی‌خواهند دومین شکست متوالی را تجربه کنند. به همین دلیل بازی سختی در انتظار آبی‌پوشان ایرانی در قطر است. به خصوص اینکه استقلال آندرانیک تیموریان و محمدمهدی نظری را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. با این حال پتانسیل فوتبال ایران و تیم استقلال بسیار برتر از حریف قطری است. الریان در حال حاضر در رده یازدهم لیگ چهارده تیمی قطر قرار دارد و با 34 گل خورده یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاع لیگ قطر را دارد. البته الریان خودش را برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت کرده و قدرتمندتر از قبل شده است. استقلال هم به خوبی این تیم را می‌شناسد تیمی که در سه دوره متوالی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال هم‌گروه بوده و هیچگاه نتوانسته برابر استقلال به پیروزی برسد.
الریان مقابل هیچ تیم ایرانی موفقیتی نداشته است بنابراین این بازی بهترین فرصت است تا استقلال اولین بردش را در این فصل لیگ قهرمانان آسیا دشت کند و امیدوارانه به مسابقات ادامه بدهد. گرفتن یک امتیاز هم برای آبی‌پوشان نتیجه بدی محسوب نمی‌شود اما آبی‌پوشان اگر دست پر به تهران برگردند برای دیدار هفته بعد مقابل الجزیره امارات هم با روحیه‌تر خواهند بود.
جدول گروه A :

1- الجزیره امارات 3 امتیاز

2- الشباب عربستان 3 امتیاز

3-الریان قطر بدون امتیاز

4- استقلال بدون امتیاز

 این دیدار به صورت زنده اطلاع رسانی خواهد شد ....

منبع:شمانیوز


ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر