سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 38 بازدید
    بازدید دیروز: 129 بازدید
    بازدید کل: 407099 بازدید
شنبه 92/12/10

رئیس کانون کارفرمایی جایگاهداران سوخت سراسر کشور با رد جمع آوری کارت‌های بنزین آزاد جایگاهداران، از مردم درخواست کرد به منظور کاهش زمان سوخت گیری در جایگاه‌ها در ایام پایانی سال برای خرید بنزین آزاد از کارت‌های سوخت شخصی خود استفاده کنند.

 

ناصر رئیسی فرد امروز در گفتگو با مهر درباره جمع آوری کارت‌های بنزین آزاد از سطح جایگاه‌های سوخت سراسر کشور گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هیچ گونه اقدامی تاکنون برای جمع آوری کارت‌های بنزین آزاد جایگاهداران سوخت سراسر کشور انجام نداده است. رئیس کانون کارفرمایی جایگاهداران سوخت سراسر کشور با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی مردم می توانند با مراجعه به جایگاه‌های سوخت سراسر کشور و با استفاده از کارت بنزین جایگاهداران اقدام به خرید بنزین آزاد کنند، تصریح کرد: با این وجود، با توجه به محدودیت‌های کارت‌های سوخت آزاد جایگاهداران، از مردم درخواست می شود که برای خرید بنزین حتی الامکان از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

رئیسی فرد با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال و ایام نوروز و احتمال افزایش مصرف بنزین در سطح کشور، اظهار داشت: با توجه به افزایش احتمالی مصرف بنزین در روزهای پایانی سال و در آستانه عید نوروز از مردم درخواست می شود به منظور کاهش زمان سوخت گیری در جایگاه‌ها برای خرید بنزین آزاد از کارت هوشمند سوخت شخصی خود استفاده کنند.

وی همچنین از آمادگی جایگاه‌های سوخت کشور برای عرضه مطمئن بنزین به مردم در ایام پایانی سال و نوروز خبر داد و بیان کرد: در شرایط فعلی هر چند جایگاهداران با مشکلات متعدد اقتصادی و عدم دریافت کارمزدهای معوق خود روبرو هستند اما مشکلی برای تامین بنزین مردم در ایام پایانی سال و نوروز وجود ندارد.
 
غلامرضا نظری نیا
1392-12-09 16:09:34
بنام خدا
باسلام وتشکر از زحمات بی شاعبه همه عزیزانی که با کمال صداقت وامانتداری به مردم ایران سوخت رسانی میکنند.
عزیزان , متاسفانه بعضی از صاحبان جایگاه بنزین هستند که در امانت خیانت کرده پمپ های خود را دستکاری کرده وباز هم متاسفانه بدون اینکه کنترل بشوند رها شده تا هرچه میخواهند بکنند. اما مطمئن باشند اگر دست در جیب مردم میکنند یک جائی بطور بدی پس می دهند من شخصا چندین بار در یکی دوجایئی که بنزین زده ام هر مرتبه حداقل 10 لیتر سرم کلاه گذاشته ند بدین طریق که باکی که باید با 30 الی 35 لیتر پر شود با 45 لیتر هنوز پرنشده است وقتی به مامور سوختگیری تذکر دادم بنده خدا با قیافه ای که میدانست من راست میگو یم میگفت که به رئیس جایگاه شکایت بکنید( مشخصا جایگاه واقع در اول جاده کرج به چالوس). بهر حال امید وارم که مسئولین محترم بیشتر دقت کنند . ما به اندازه کافی داریم تاوان پس میدهیم .
البته خودتان بهتر میدانید که عوض کردن یا دستکاری پره های پمپ میتواند مقدار بیشتر از اندازه حقیقی نشان دهد.
از جایگاه اتوبان کرج
جایگاه اول جاده کرج به چالوس جایگاه سمت راستی
واز جایگاه اتوبان چمران روبروی سه راه گیشا
متاسفانه از این سه جایگاه که بنزین زدم هرکدام حداقل 10 لیتر در یک باک از من بیشتر پول گرفتند
حال شما ببینید با این حجم بالای خودرو در روز چقدر جیب مردم را خالی میکنند
امید وارم که شما عزیزانی که میدانید من درست میگویم در ایام عید این مسئله رانیز مد نظر داشته باشید وجلو این دزدی آشکار را بگیرید.
اجر شما با خدا (1999118) (alef-10)
پاسخ به این اظهار نظر
61
 
1392-12-09 20:12:30
سلام ، داداش گلم ، مشکل رو شما می تونید به راحتی حل کنید ، اونهم با آرامش و ارام آرام بنزین زدن رفع میشه ، من این کارو کردم ، قبلا که بنزین می زدم تخت گاز نازل رو فشار میدادم و ... البته اینم بگم یکی دو تا جایگاه این شکلی بود که توسط خود مردم شناسایی شد و وقتی به آرامی بنیزین می زدند دیدن که بله همش هوا تو باک می کردن .

من اینو که شما گفتید رو امتحان کردم و مسیری که با 10 لیتر می رفتم تازه 2 یا 3 لیتر هم اضافه میومد ، میدیدم که باک خالیه و یک بار هم تو راه موندم

 

منبع:شهرخبر



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر