سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 65 بازدید
    بازدید دیروز: 103 بازدید
    بازدید کل: 408188 بازدید
دوشنبه 92/10/9

خبرگزاری تسنیم: 18 نماینده مجلس در تذکری به رئیس سازمان صدا و سیما، خواستار برخورد با دست‌اندرکاران شبکه 2 و اخبار 20:30 شدند.به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد

 


متن بخشی از  این تذکرات بدین شرح است:
زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران به وزیر اطلاعات در خصوص ملاقات خانم دورانت از هیئت پارلمانی اتحادیه اروپا با عناصر ضدانقلاب در پوشش قومیتی.
کارخانه‌ای نماینده همدان به رئیس جمهور؛ ایجاد فضایی که حتی مدیران میانی کشور در ادامه کار دچار تزلزل شوند به دور از اعتدال بوده است و در شرایط کنونی به صلاح نظام اسلامی نیست.
کارخانه‌ای و حسینی نمایندگان همدان و قصرشیرین به وزاری جهاد، صنعت و تعاون در این خصوص که علی‌رغم آنکه اولویت اول برنامه‌ریزی اقتصادی کشور باید رفع معضل بیکاری باشد، ولی متاسفانه در این خصوص برنامه‌ریزی جدی و مهمی دیده نمی‌شود.
تذکر 18 نماینده به رئیس سازمان صدا و سیما؛ باقری، حسینی، افضلی‌فرد، قاضی‌پور، موسوی لارگانی، پزشکیان، منصوری، موسوی، سلطانی، طباطبایی‌، مددی، عبدالله‌زاده، هروی، قره‌سید رومیانی، سبحانی‌نیا، حسینی صدر، منادی و اسداللهی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما ضرورت تذکر و برخورد با دست‌اندرکاران شبکه 2  و اخبار 20:30 که با بیان وهن‌آلود خود برخلاف ضرورت حفظ شان و اقتدار مجلس عمل کردند.
فتاحی نماینده شهربابک به وزیر ارشاد در مورد اهانت و تهمت روزنامه شرق به نمایندگان مجلس شورای اسلامی.
آلیا نماینده تهران به وزیر ارشاد در مورد علت برداشتن ممیزی از چاپ و انتشار کتاب با عنایت به لزوم مراقبت از دین، فرهنگ و هویت مردم.
هاشمی و حسینی نمایندگان تهران و سوادکوه به وزیر ارشاد در مورد ضعف توجه آن وزارتخانه خصوصا سازمان حج و زیارت نسبت به انجام وظایف خود برای ایجاد مقدمات مناسب برای زائران عتبات عالیات خصوصا اربعین حسینی و به وزیر امور خارجه ضمن تشکر از سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا، گلایه ضعف عملکرد این وزارتخانه در پیش‌بینی و مقدمات انجام سفر زائران عتبات در مراسم اربعین حسینی در عراق.

 

منبع:شهرخبر





ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر