سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 86 بازدید
    بازدید دیروز: 103 بازدید
    بازدید کل: 408209 بازدید
یکشنبه 92/10/8

دو روز پیش یکی از سایت‌های آلمانی از تمایل دو باشگاه دورتموند و موناکو برای زیرذره‌بین قرار دادن پیام صادقیان هافبک پرسپولیس خبر داد که البته او نسبت به این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

 

پیشنهاد 2 دو تیم بزرگ اروپایی به ستاره پرسپولیس؟!
به گزارش افکارنیوز، صادقیان در مورد شایعه پیشنهاد دورتموند و موناکو گفت: «من در جریان این پیشنهادها نیستم و اگر هم بحثی وجود دارد شاید مدیر برنامه‌هایم مطلع باشد. در حال حاضر فقط به این فکر می‌کنم که بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام داده و در بازی‌های لیگ امسال قهرمان شویم. من با مدیر برنامه‌هایم در تماس هستم و اگر هم خبری باشد مطمئنا از طریق ایشان اعلام خواهد شد. من فعلا به این مسائل فکر نمی‌کنم و هدفم قهرمانی با پرسپولیس است.»

صادقیان در خصوص حضورش در تیم امید و توافق علیرضا منصوریان و علی دایی افزود: «ما در نهایت به اردوی تیم امید آمدیم. به هر حال باشگاه سیاست‌های خودش را دارد و از طرفی تیم ملی را هم نمی‌توان نادیده گرفت. البته اکثر بازیکنان در بازی‌های فشرده لیگ حضور دارند و خسته هستند که امیدوارم این موضوع در روند کار ما تاثیر منفی نگذارد و بتوانیم بازی خوبی را مقابل کره جنوبی انجام دهیم.»

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در قسمت دیگری از حرف‌هایش افزود: «من واقعا خسته هستم و می‌بینید که بازی‌ها چقدر فشرده است. در بازی با ملوان هم در دقیقه 70 تعویض شدم و آقای منصوریان هم می‌داند که خسته هستم. با این حال بحث تیم ملی مطرح است و ما باید مقابل کره جنوبی بازی خوبی را انجام دهیم. امیدوارم هیچ یک از بازیکنان مصدوم نشوند.»

 

منبع:شهرخبر



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر