سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 37 بازدید
    بازدید دیروز: 144 بازدید
    بازدید کل: 407242 بازدید
جمعه 92/9/29

دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در طول حدود 100 روز گذشته در 9 دیدار مشترک با مجمع نمایندگان استانهای مجلس شورای اسلامی شرکت کرد تا بیشتر در جریان مشکلات حوزه‌های انتخابیه آنها قرار گیرد.


 

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان از زمان شکل‌گیری دولت یازدهم تاکید بسیاری بر افزایش سطح تعامل قوای سه‌گانه به خصوص دولت با مجلس داشته و برای تحقق این موضوع نیز برنامه‌های بسیار مدون و خوبی را اجرایی کرده است.
 وی در طول حدود 100 روز گذشته در روزهای دوشنبه هر هفته به مدت 2 ساعت میزبان مجمع نمایندگان استانی بود تا بتواند شخصا درد دل نمایندگان و مشکلات حوزه انتخابیه آنها را بشنود و برای آنها چاره‌جویی کند.
رئیس‌جمهور در طول این مدت، 9 دیدار مشترک با نمایندگان مجمع استان‌های آذرباجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، فارس، مازندران و نمایندگان اقلیت‌های دینی و مذهبی داشت که جزییات آن نیز در ذیل اعلام شده است.


جزئیات دیدار مشترک روحانی با نمایندگان مجلس(1)

جزئیات دیدار مشترک روحانی با نمایندگان مجلس(2)

جزئیات دیدار مشترک روحانی با نمایندگان مجلس(3)

جزئیات دیدار مشترک روحانی با نمایندگان مجلس(4)

جزئیات دیدار مشترک روحانی با نمایندگان مجلس(5)

جزئیات دیدار مشترک روحانی با نمایندگان مجلس(6)

جزئیات دیدار مشترک روحانی با نمایندگان مجلس(7)

جزئیات دیدار مشترک روحانی با نمایندگان مجلس(8)

گفتنی است این تعداد دیدار رئیس‌جمهور با مجمع نمایندگان در مدت سه ماه از شروع به کار دولت بی‌سابقه بوده و در طول دولت‌های گذشته نیز تا کنون این تعداد دیدار آن هم به صورت گروهی بی‌نظیر بوده است.
همچنین تا کنون دولت یازدهم سعی بر این داشته تا جایگاه و منزلت نمایندگان مجلس را همواره حفظ کرده و حتی بر آن بیافزاید لذا چندین بار رئیس دولت و معاونان وی بر "در راس بودن مجلس" در کشور تاکید داشته‌اند.
در همین رابطه و در مقایسه دولت تدبیر و امید با دولت گذشته، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری سابق کشورمان در 100 روز اول فعالیتش در آخرین سال دولت دهم یعنی در طول سال 91 هیچگونه دیدار مشترکی با نمایندگان مجلس نداشته و تنها در این سال، 9 جلسه مشترک با نمایندگان برگزار کرد، در سال‌های گذشته نیز دولت وی همواره تنش‌های بسیاری با مجلس داشت.

جزئیات دیدار مشترک احمدی‌نژاد با نمایندگان مجلس(1)

جزئیات دیدار مشترک احمدی‌نژاد با نمایندگان مجلس(2)

جزئیات دیدار مشترک احمدی‌نژاد با نمایندگان مجلس(3)

جزئیات دیدار مشترک احمدی‌نژاد با نمایندگان مجلس(4)

جزئیات دیدار مشترک احمدی‌نژاد با نمایندگان مجلس(5)

جزئیات دیدار مشترک احمدی‌نژاد با نمایندگان مجلس(6)

جزئیات دیدار مشترک احمدی‌نژاد با نمایندگان مجلس(7)

جزئیات دیدار مشترک احمدی‌نژاد با نمایندگان مجلس(8)

جزئیات دیدار مشترک احمدی‌نژاد با نمایندگان مجلس(9)

طبق گفته‌های مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، دیدارهای مشترک و هر هفته دکتر روحانی با دقت و شدت بیشتری ادامه خواهد داشت زیرا دولت این دیدارها را موجب تقویت روابط این دو قوه می‌داند و بر تعامل هر چه بهتر دولت و مجلس برای حل مشکلات کشور تاکید دارد.

 

منبع:شهرخبر



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر