سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 89 بازدید
    بازدید دیروز: 46 بازدید
    بازدید کل: 406889 بازدید
سه شنبه 92/5/29

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس درباره اعلام استعفای حمید رسایی نماینده مردم تهران از عضویت در این کمیسیون در صحن علنی بهارستان گفت: رسایی باید استعفای خود از کمیسیون اصل 90 را کتباً به این کمیسیون اعلام کند.

"مصطفی افضلی‌فرد" نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره  اعلام استعفای شفاهی "حمید رسایی" نماینده مردم تهران از عضویت  در کمیسیون اصل 90 در صحن علنی بهارستان گفت: رسایی باید استعفای خود از کمیسیون اصل 90 را کتباً به این کمیسیون اعلام کند.





وی در ادامه افزود: پس از وصول استعفای کتبی حمید رسایی در کمیسیون اصل 90، این موضوع در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت و پس از تصویب در کمیسیون، وی می‌تواند به عضویت کمیسیون دیگری درآید. سخنگوی کمیسیون اصل 90 تصریح کرد: البته کمیسیون مقصد نیز باید با پذیرش این نماینده به عنوان عضو جدید موافقت کند.
 
گفتنی است حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس، در جریان برررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم با اشاره به برخی جلسات رئیس‌ کمیسیون اصل 90 با برخی از وزرای اقتصادی در مجامع‌عمومی و میهمانی‌ها، این اقدام وی را برنتابید و پشت تریبون رسمی مجلس، از حضور در کمیسیون اصل 90 انصراف داد.


منبع:www.shahrekhabar.com



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر