سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 24 بازدید
    بازدید دیروز: 5 بازدید
    بازدید کل: 405931 بازدید
چهارشنبه 92/6/6


بار دیگر شاهد آن بودیم که یکی دیگر از هنرپیشه های دست سومی که در تلویزیون و سینمای ایران فعالیت داشته بدون حجاب در مقابل دوربین شبکه های خبری ماهواره ای قرار گرفت

 

 


انعکاس: “مینا لاکانی”. اسمی که شاید تنها برای مشتریان اهالی سریال های دسته چندم تلویزیونی مطرح باشد. بسیاری حتی چهره وی را نیز به خوبی نمی شناسند. بازیگری که خیلی زود با دریافت یک دیپلم افتخار جشنواره فیلم فجر مطرح شد و به همان سرعت نیز از عرصه سینما کنار رفت و به سریال های دسته چندم تلویزیون پناه آورد.

اما امروز با کشف حجاب خود در شبکه ماهواره ای صدای آمریکا که سابقه درخشانی در عرصه سیاسی و این گونه مسائل ندارد خود را بیش از پیش مطرح کرد اما به شکلی متفاوت.


وی در صحبت هایش با این شبکه تلویزیونی عنوان کرد که اغتشاشات پس از انتخابات سال 88 باعث شد تا به قول خودش “وی که یک چهره مردمی بود!” دیگر نتواند به فعالیت ادامه دهد.


مینا لاکانی در مصاحبه اش تاکید کرد که ماه ها منتظر بوده تا یک پیشنهاد خوب کاری دریافت کند اما جریان هایی نمی گذاشتند تا کار خوبی به وی پشنهاد شود.

وی در حالی این ادعا را مطرح می کند که بدون شک همگان می دانند که در عرصه ای مانند سینما چهره شدن بسیار آسان است اما این که چگونه خودت را در این وادی پر رقابت حفظ کنی و بتوانی پیشنهادهای کاری بیشتری دریافت کنی بسیار سخت است.

از سوی دیگر اقدام وی در مصاحبه با یک رسانه خبری ضد انقلابی و کشف حجابش به خوبی نشان می دهد که اگر حتی از فعالیت وی در سینما و تلویزیون ایران که اولویت نخستش فرهنگ سازی است، محدود شده امری کاملا طبیعی بوده و حتی شاید بتوان گفت به نوعی کوتاهی نیز صورت گرفته است.

هرچند نوع گریختن وی از کشور و پناه اوردن به شبکه های ضد انقلاب نیز نشان دهنده وجود برخی دلالان برای فراری دادن چهره های دست چندم هنری ایران به خارج از کشور است تا همچنان خط تبلیغاتی خود برای محدود نشان دادن فضای فرهنگی کشور را زنده نگه دارند.

 

منبع:www.enekas.info



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر