سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 3 بازدید
    بازدید دیروز: 2 بازدید
    بازدید کل: 406052 بازدید
شنبه 93/3/17

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: احتمال وقوع طوفان و گردوخاک مجدد برای تهران را درشنبه و یکشنبه را پیش‌بینی می‌کنیم.

 

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: برای سمنان و ورامین طوفان و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که طی نیم‌ساعت بعد از طوفان رد و تحلیل خواهد شد.
وی ادامه داد: قرار نیست وزش باد در استان سمنان مانند تهران باشد ولی ما بیشترین گردوخاک و وزش باد در شرق استان سمنان خواهیم داشت.
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی بیان کرد: نیمه شمالی استان اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و غرب گیلان هم‌اکنون شاهد رگبار باران و رعد و برق خواهد بود که البته طوفان و گردوخاک در این مناطق نخواهیم داشت.
وظیفه بیان کرد: پدیده گردوخاک و طوفان که چند روزی است در تهران رخ داده غیرقابل پیش‌بینی است ولی ما احتمال وقوع طوفان و گردوخاک مجدد را برای شنبه و یکشنبه  پیش‌بینی می‌کنیم.

 

منبع:شمانیوز



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر