سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 16 بازدید
    بازدید دیروز: 5 بازدید
    بازدید کل: 405923 بازدید
چهارشنبه 93/3/14

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): اعتیاد به سیگار در آقایان علاوه بر مشکلات ناباروری مشکلات زیادی را برای فرد به وجود می اورد که یکی از آن ها نازک شدن تارهای صوتی و کاهش میزان انقباض عروق خونی است.

 

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، مصرف سیگار در آقایان به مرور نه تنها ناباروری را به دنبال می اورد بلکه باعث صفات ثانویه زنانه هم می شود زیرا بر متابولیسم هورمون مردانه یا تستوسترون تاثیر مستقیم می گذارد.
گفتنی است،بی خوابی و ضعف به دنبال استفاده از مواد مخدر علاوه بر تاثیرات منفی بر جسم و روند زندگی تاثیر منفی بر شیوه رفتاری هم می گذارد و موجب نازک شدن تارهای صوتی آقایان، نازک شدن پوست و ریزش مو نیز خواهد شد.
بررسی ها نشان می دهند، سیگار در عروق بدن موجب آترواسکلروز می شود و روی متوسط فشار خون نیز تاثیر می گذارد.طول مدت کشیدن سیگار نیز می تواند روی رفتارهای آقایان تاثیر بگذارد.
در انتها مهم ترین توصیه این است که اگر سلامتی جسمی خود را مهم می دانید برای ترک سیگار به داروهای تبلیغاتی اینترنت اطمینان نکنید و از خرید داروهای مربوط به ترک سیگار بدون تجویز پزشک حتی در موارد استاندارد بودن دارو خودداری کنید.

 

منبع:شمانیوز



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر