سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 14 بازدید
    بازدید دیروز: 26 بازدید
    بازدید کل: 406120 بازدید
دوشنبه 93/3/12
 
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): دستورالعمل اجرایی پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه در مورد بسته حمایت غذایی در جلسه هیأت دولت بررسی شد که طبق آن اعتبار پیش‌بینی شده برای هر نفر 200 هزار ریال و برای هر خانوار حداکثر یک میلیون و 400 هزار ریال تعیین شده است.




به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در جلسه عصر دیروز هیأت دولت مهم‏ترین مسائل روز کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دستورالعمل اجرایی پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بسته حمایت غذایی بررسی شد.

به موجب این دستورالعمل در مرحله اول همه مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی مشمول دریافت بسته حمایت غذایی می‏شوند.

اعتبار پیش‌بینی شده برای هر نفر در هر مرحله از توزیع این بسته 200 هزار ریال و برای هر خانوار حداکثر یک میلیون و چهارصد هزار ریال تعیین شده است.

همچنین بر اساس بخشی از این دستورالعمل، توزیع شیر رایگان در طول سال تحصیلی 94-93 برای دانش آموزان دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه حداقل 70 نوبت با اختصاص مبلغ 3 هزار میلیارد ریال مورد موافقت قرار گرفت.

در ادامه هیئت وزیران مبلغ 70 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه آبرسانی به شهرهای بافت، رابر و بزنجان در استان کرمان اختصاص داد و لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در موسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای اسلامی (سمیک) را به تصویب رساند.

تصویب لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه های مرز زمینی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

منبع:شمانیوز



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر