سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 3 بازدید
    بازدید دیروز: 5 بازدید
    بازدید کل: 405910 بازدید
شنبه 93/1/23
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نماینده کشورمان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی معلولین جهان ضمن شکستن رکورد جهان به مدال طلا دست یافت.
به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، در روز پایانی رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی معلولان جهان که در امارات جریان داشت، سیامند رحمان، نماینده کشورمان در دسته 107+ موفق شد با بالا بردن وزنه 285 کیلوگرمی رکورد خود را بشکند و مدال طلا بگیرد. 

رحمان با مهار کردن وزنه 281 کیلویی رکورد خودش را بهبود بخشید.وی به ترتیب وزنه‌های 275، 281 و 285 را با موفقیت مهار کرد. وی در حرکت چهارم برای شکست رکورد به وزنه 285.5 حمله کرد و با مهاراین وزنه برای سومین بار رکورد جهان را جابجا کرد.پوررمیرزایی دیگر نماینده کشورمان هم به ترتیب وزنه‌های 255، 265 و 275 را مهار کرد و به مدال نقره دست یافت.وزنه‌بردار عراقی هم با مهار وزنه 240 کیلوگرم در رده سوم جای گرفت.در رقابت های بخش جوانان نیز میثم متقیان با ثبت رکورد 175 کیلوگرم، به نشان طلا دست یافت.تیم ملی ایران با کسب 5 طلا و یک برنز در بخش جوانان و یک طلا، 4 نقره و یک عنوان نهمی در بخش بزرگسالان در رده مردان به عنوان قهرمانی جهان رسید.
منبع:شمانیوز


ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر