سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 24 بازدید
    بازدید دیروز: 27 بازدید
    بازدید کل: 405958 بازدید
چهارشنبه 92/11/30

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):تیم فوتبال استقلال سنگین‌ترین شکست فصل خود را در آخرین بازی سال در لیگ مقابل ملوان متحمل شد.

 

 

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف ملوان رفت که بازی با نتیجه چهار بر دو به سود ملوان به پایان رسید. با این شکست استقلال صدر جدول را از دست داد و ملوان هم با 41 امتیاز با یک پله صعود ششم شد.
اولین اتفاق بازی تکل خشن مازیار زارع کاپیتان ملوان بر روی پاهای پژمان نوری؛ هافبک استقلال بود که با تذکر داور همراه شد.
در دقیقه 11 مسابقه ضربه کاشته مازیار زارع را مهدی رحمتی به طور ناقص دفع کرد و توپ در دهانه دروازه مقابل سیامک کوروشی فرود آمد و او با یک ضربه ساده گل اول ملوان را به ثمر رساند.
در صحنه این گل پای رحمتی به دلیل لغزندگی زمین لیز خورد.
در دقیقه 13 کوروشی درون محوطه جریمه توپ را برای احمد آهی سانتر کرد که این مدافع پیش تاخته با یک ضربه سر گل دوم ملوان را به ثمر رساند.
بعد از گل دوم هم باز این ملوان بود که بازی را در دست داشت و حمله کرد.
از دقیقه 30 به بعد استقلال حملاتش را آغاز کرد.
در دقیقه 39 سانتر ارسالی را حنیف عمران‌زاده به سمت دروازه  ملوان زد که صادقی به خوبی این ضربه را مهار کرد.
در نیمه دوم هم هم این ملوان بود که باز به گل رسید و در دقیقه 49امیرحسین فشنگچی پا به توپ از جناح چپ استقلال نفوذ کرد و بعد از عبور از هاشم بیک زاده توپ را در محوطه جریمه به شاهین ثاقبی رساند که او با یک شوت گل سوم ملوان را زد.
در دقیقه 52 پاس مجید غلام نژاد به محمد قاضی مهاجم استقلال رسید که او با یک شوت از پشت محوطه جریمه گل اول آبی‌پوشان را زد.
در دقیقه 54 دوباره نوبت ملوان بود که گلزنی کند و شوت شاهین ثاقبی بازیکن ملوان در میانه راه به سر مهدی دغاغله مهاجم این تیم برخورد کرد و گل چهارم وارد دروازه استقلال شد.
بعد از گل چهارم ملوان، استقلال تمامی نیروهای تهاجمی خود را به میدان فرستاد و حتی حنیف‌عمران‌زاده هم به خط حمله فرستاد، ولی حملات آبی‌پوشان پراکنده بود.
در دقایق 74 و 76 مهدی رحمتی دو موقعیت خوب گلزنی را از ملوان گرفت.
ملوان در دقایق پایانی هم موقعیت برای گلزنی داشت که آنها را از دست داد.
در دقیقه 90+ 4 حنیف عمران زاده گل دوم استقلال را به ثمر رساند.
محمدرضا اکبریان داور مسابقه به امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده و مهرداد اولادی،کاروالیو از استقلال و مهدی دغاغله و سهیل رحمانی از ملوان کارت زرد نشان داد.
استقلال در صورت کسب امتیاز در این مسابقه می‌توانست به صدر جدول برگردد . این آخرین بازی استقلال در سال 92 در لیگ برتر بود که توام با سنگین‌ترین شکست فصل آبی‌پوشان همراه شد و در حال حاضر این تیم با 50 امتیاز در رده دوم است و فولاد 51 امتیازی صدرنشین است.
در لیگ دوم برتر هم استقلال یک بار قهرمانی را در آخرین هفته با شکست مقابل ملوان در انزلی از دست داد تا ملوان همچنان گربه سیاه استقلال بماند.
ترکیب ملوان :
ایمان صادقی،احمد آهی،سیامک کوروشی ،مهدی شیری،احمد مهدی زاده،سعید یوسف زاده،مازیار زارع،شاهین ثاقبی( 90+ سهیل رحمانی)،امیر حسین فشنگچی( از دقیقه 70 محسن یوسفی)،جلال رافخایی و مهدی دغاغله( از دقیقه 86 اسماعیل صمدی)
سرمربی: دراگان اسکوچیچ
ترکیب استقلال:
سید مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، مجید غلام نژاد، پژمان نوری، هاشم بیک زاده(از دقیقه 57 ریکاردو کاروالیو)، سیاوش اکبرپور، ساموئل، مهرداد اولادی( از دقیقه 46 محمد مهدی نظری)، آرش برهانی( از دقیقه 65 کبه) و محمد قاضی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی


منبع:شمانیوز



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر