سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 20 بازدید
    بازدید دیروز: 5 بازدید
    بازدید کل: 405927 بازدید
سه شنبه 92/11/22

دست اندرکاران برنامه 90 در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصاحبه جالبی با نوه امام خمینی(ره) ترتیب دادند.
به گزارش شریان نیوز در برنامه این هفته 90 مصاحبه جالبی با سید حسن خمینی نوه امام راحل پخش شد که نشان از اطلاعات خوب وی از فوتبال - از گذشته تا امروز - داشت.

 

 

سید حسن خمینی در این گفتگو که با عادل فردوسی پور انجام شد اظهارات زیر را مطرح کرد:
-امام راحل همیشه سه نصحیت به من می کرد؛ درس بخوانم، نماز بخوانم و ورزش را جدی بگیرم و ادامه دهم.
-حضرت امام خودشان تا آخرین لحظات عمر اهل ورزش بودند و روزانه سه تایم نیم ساعته ورزش می کردند که هرگز ترک نمی شد.
-کیهان ورزشی همیشه در منزل ما پیدا می شد و به همین دلیل اطلاعات ورزشی خوبی داشتیم و از حواشی فوتبال آگاه بودیم.
-پدرم(حاج احمد خمینی) بازیکن حرفه ای بود و گوش چپ بازی می کرد. در شاهین قم بازی می کرد و حتی با شاهین تهران هم مدتی تمرین کرد و با همایون بهزادی همبازی بود اما بنا به دلایل سیاسی و تحصیلی از آن فضا دور شد. با این حال همیشه علاقمند به فوتبال بود و به یاد دارم که جام جهانی 90 را دقیق پیگیری می کردیم.
-تا 22 سالگی فوتبال بازی کردم و به خاطر اینکه به قم رفتم و فضا آماده نبود و البته اینکه چاق شدم، دیگر به طور جدی ادامه ندادم. دفاع آخر بازی می کردم و سیستم بازی ما نیز 4-4-2 بود. خشن نبودم اما محکم بازی می کردم.
-پسرم استقلالی است اما پدرم پرسپولیسی بود. خودم نیز طرفدار هر دو تیم هستم چراکه با اعضای هر دو تیم رفاقت دارم. از یک طرف با علی پروین و علی دایی و از طرف دیگر با امیر قلعه نویی که خیلی هم با شما(فردوسی پور) رفیق است رابطه دارم.(خنده های ممتد فردوسی پور)
-برای جام جهانی امید داریم همانطور که در سئول کسی فکرش را نمی کرد که کره را ببریم. البته مهم این است که بازی های خوبی انجام دهیم و مثل عربستان که که هشت گل از آلمان خورد نشویم.
-مثل قبل فوتبال این روزها را دنبال نمی کنم. آن زمان بلیت می خریدم و به امجدیه می رفتم. کسی مرا نمی شناخت. الان در حد نتایج بازی ها مطلع می شوم. برنامه 90 را نیز از نیمه شب به بعد دنبال می کنم و البته سعی می کنم بازی های تیم ملی را نیز ببینم.
-فوتبال ما از نظر اخلاقی شرایط خوبی ندارد اما از لحاظ نقدپذیری نسبت به خیلی جاهای دیگر وضعیت بهتری دارد.
-داورها همه جا اشتباه می کنند. نباید طوری از آنها انتقاد شود که فکر کنند فاجعه رخ داده است. یک بار هم بازی های اروپایی را از نظر داوری نقد کنید. اشتباهات بزرگ از گذشته تا امروز همیشه بوده است مثل گلی که مارادونا با دست به انگلیس زد.
-اینکه مسائلی مثل کارت به کارت مطرح شده قطعا باید پیگیری شود اما همین مسائل هم در فوتبال اروپا بوده مثل یوونتوس که به دسته دوم ایتالیا سقوط کرد.
-رونالدو را دوست دارم اما مسی بازیکن بهتری است. البته به نظر من رونالدینیو در اوجش بهتر از همه بود حتی بهتر از مارادونا و رونالدوی برزیلی.
-از دربی های تهران که در خاطرم مانده باید به تساوی 2-2 که جنجالی شد و برتری سه بر صفر که محمدخانی درخشید اشاره کنم.
-90 برنامه خوبی است و شما(فردوسی پور) نیز نشان داده اید که وقت می گذارید و مسلط هستید. سلامت کاری نیز دارید و انشالله که موفق باشید.

 

منبع:شهرخبر



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر