سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 1 بازدید
    بازدید دیروز: 27 بازدید
    بازدید کل: 405935 بازدید
یکشنبه 92/11/13

عضو هیئت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: متاسفانه توزیع ناعادلانه منابع مالی بین افراد و گروه‌های مختلف جامعه باعث نارضایتی‌هایی در فرد می‌شود اما راه مبارزه با آن هنجارشکنی و زیر پا گذاشتن فرهنگ پذیرفته شده کشور نیست.




فرج الله عارفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، ضمن تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی به دلیل برخورد با اراذل و اوباش و هنجارشکنان جامعه گفت: متاسفانه برخی افراد از طریق شرارت، کسب قدرت و ثروت کرده و در مقابل فرهنگ و قواعد پذیرفته شده جامعه ایستادگی می‌کنند لذا نیروی انتظامی به عنوان ضامن اجرای فرهنگ جامعه باید با چنین افرادی برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید تنها به دستگیری اراذل و اوباش قناعت کرد? افزود: در این زمینه نهادهای متولی باید با اقدامات فرهنگی زمینه‌های شکل گیری مجدد اینگونه افراد را در جامعه سد کرده و یا بوسیله راهکارهایی همانند افزایش اشتغال و مقابله با بیکاری از رشد اراذل و اوباش و هنجارشکنان در جامعه جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد:‌ فرهنگ پذیری ابتدا از طریق خانواده و سپس بوسیله گروه هم سالان و محیط جامعه شکل می‌گیرد، لذا زمانی که تناسب و سازگاری بین هنجارهای خانواده و محیط اجتماعی وجود نداشته باشد تعارض فرهنگی شکل می‌گیرد و فرد سعی می‌کند با فرهنگ کشور خود مقابله کند.

عارفی عنوان کرد:‌ هرچند بیکاری می‌تواند منجر به بروز ناهنجاری‌هایی در جامعه شود اما بنده این موضوع را قبول ندارم که فقر باعث شکل گیری هنجارهای ضد فرهنگی در فرد می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: متاسفانه توزیع ناعادلانه منابع مالی بین افراد و گروه‌های مختلف جامعه باعث نارضایتی‌هایی در فرد می‌شود اما راهکار مبارزه با آن هنجارشکنی و زیر پا گذاشتن فرهنگ پذیرفته شده کشور نیست.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: اشتغال حق جوانان است، از این رو تا زمانی که مشکل اشتغال حل نشود، ریشه بسیاری از ناهنجاری‌ها از بین نخواهد رفت.

 


منبع:شهرخبر



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر