سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 5 بازدید
    بازدید دیروز: 5 بازدید
    بازدید کل: 405912 بازدید
شنبه 92/10/28

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شاگردانش برابر استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشتند گفت: ما در این بازی حریف را کاملا خلع سلاح کرده بودیم و آنها در نیمه دوم به دنبال ما می دویدند.


به نقل از فارس، علی دایی در نشست خبری پس از بازی این تیم برابر استقلال در جمع خبرنگاران بیان کرد: این بازی دو نیمه متفاوت داشت با این حال می توان گفت که استقلال در نیمه اول پا به پای ما می آمد ولی در نیمه دوم حتی یک شانس یک درصدی هم نداشتند. متاسفانه بچه های ما در دو سه مورد که باید پاس درست می دادند این کار را نکردند. این یکی از بازیهایی است که من همیشه به آن فکر می کنم. در نیمه دوم ببینید که ما چقدر  خوب کار کردیم. سر زدیم حریف را دور زدیم و همه کار کردیم ولی فوتبال همین است.
وی در بخش دیگری از حرفهایش در خصوص حرکت صادقیان بیان کرد: در فوتبال از این اتفاقات رخ می دهد. در نیمه اول سید جلال را زدند و از روی صورت علی عسگر رد شدند. تیموریان روی هر صحنه به سمت داور حمله می کرد ولی بچه های ما با توجه به صحبتی که در بین دو نیمه کردیم بهتر شدند. ما استقلال را مثل کف دست خودمان می شناختیم و کلا این تیم را خلا سلاح  کردیم و در کار هجومی به  آنها اجازه یک سانتر را هم ندادیم. بچه های ما در کار هجومی هم خوب بودند.
سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود این تیم شانس کمی برای قهرمانی در لیگ دارد، افزود: تمام بازیهای لیگ سخت است ولی ما غیر از بازی با سپاهان با تیم هایی که در پایین جدول حضور دارند بازی داریم چونکه با فولاد، تراکتورسازی و بقیه تیم های مدعی بازی کردیم و شرایط خوبی را در پیش داریم. ازطرفی تنها 4 امتیاز عقب هستیم. نمی دانم چطور حساب کردید که می گویید ما قهرمان نمی شویم. تیم ما بحران بزرگی را رد کرد تا به این بازی رسید. حل این بحران و انجام چنین بازی تنها از بچه های من بر می آمد و آنها شایسته قهرمانی هستند.
دایی در بخش پایانی حرفهایش در خصوص اینکه چرا عالیشاه را تعویض نکرد، گفت: فکر می کنم از لحاظ فنی بهترین نفر خودم باشم که درباره تیم خودم حرف بزنم. شما فوتبال را از یک بعد نگاه می کنید و این اشتباه است. یک بازیکن باید هم در کار دفاعی خوب باشد و هم حمله. ما سمت راست استقلال را کاملا از کار انداختیم که این به تلاش عالیشاه و حسینی بر می گردد. من لزومی نداشت که عالیشاه را تعویض کنم.

 

منبع:شهرخبر



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر