سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 39 بازدید
    بازدید دیروز: 27 بازدید
    بازدید کل: 405973 بازدید
پنج شنبه 92/5/31

استقلال 90 دقیقه تا جمع چهارتیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا/آبی ها برنده راند اول با مشت خسرو

آبی ها تنها 90 دقیقه تا رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فاصله دارد. استقلال با تک گل خسرو حیدری 90 دقیقه نخست بازی رفت با بوریرام را به نفع خود پایان برد...به گزارش قدس آنلاین، استقلال،تنها نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با برتری مقابل بوریرام تایلند گام بلندی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برداشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بوریرام که نشان داد تیم سرسختی است در این میدان با ارائه یک بازی برابر لحظات سختی را بر استقلال گذراند که در مهم ترین حمله این تیم می توان به دقیقه 89 اشاره کرد که شوت سهمگین باربا ،هافبک این تیم می رفت از فاصله دور وارد دروازه استقلال بشود اما رحمتی با یک سوپرواکنش دروازه تیمش را نجات داد. ایستقلال که با گل زودهنگام خسرو حیدری که به شکل چیپ با ثمر رسید در پی زدن گل های بیشتر بود اما موفق به این مهم نشد. تک گل زیبای خسرو حیدری اما آبی ها را از حمایت 95 هزار تماشاگر خودی سودمی بردند برنده این میدان لقب داد. استقلال 27 شهریور ماه باید در شهر بوریرام تایلند بازی برگشت خود را برگزرا کند و در صورت برتری در مجموع دو بازی می تواند به جمع جهار تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. استقلال با ترکیب رحمتی،صادقی،منتظری، بیک زاده، عمران زاده،نکونام، ساموئل، اکبرپور، حیدری، قاضی و مجیدی وارد میدان شد و برهانی به جای مجیدی، عابدینی به جای بیک زاده و در نهایت نظری به جای اکبرپور در نیمه دوم بازی کردند.

 

 منبع:قدس آنلاین


ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر