سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 8 بازدید
    بازدید دیروز: 5 بازدید
    بازدید کل: 405915 بازدید
شنبه 92/9/30

نکته جالب آنکه خبر سکته مشایی در هیچ رسانه ای بازتاب نیافته و بطور کامل مخفی می ماند اما داستان چه بوده است؟
منابع موثق اعلام کردند مشایی دچار عارضه قلبی و سکته شد بگونه ای که مجبور به عمل باز قلب گردید.


 

اسفندیار رحیم مشایی نام آشنایی برای اهالی سیاست و شاید همه مردم ایران باشد. نزدیک ترین فرد به محمود احمدی نژاد، شایعات بسیاری پیرامون رابطه وی و رئیس دولت دهم بر سر زبان عام و خاص رواج داشت.
از رابطه مرید و مرادی تا تاثیر های متا فیزیکی و ... هر چه بود قرابت این دو و تاثیر گذاری مشایی بر احمدی نژاد و دفاع جانانه رئیس دولت از وی چیزی نیست که کسی بتواند منکر آن شود.
این پیوند مستحکم فراتر از یک رابطه شخصی تا بدانجا بسط و توسعه یافت که سپهر سیاسی را مرهون از نتایج خود کرده و به انشقاق نمایان میان اصولگرایان و دولت انجامید. مشایی مرد سایه ها و گمانه ها و خلوت نشین پرده ها بود و همین نکته همواره پیرامون وی هاله ای ایجاد کرده است.
پس از خداحافظی دولت دهم از عرصه اجرایی، احمدی نژاد، بقایی و جوانفکر دولت مردان پیشینی بودند که هر از گاهی پیرامون آنان حرف و حدیث هایی ایجاد شده و بعد رسانه ای می یافت اما از اسفندیار دولت در طول مدت سپری شده خبر چندانی انعکاس نیافته است.
 منابع موثق اعلام کردند مشایی دچار عارضه قلبی و سکته شد بگونه ای که مجبور به عمل باز قلب گردید
نکته جالب آنکه این خبر در هیچ رسانه ای بازتاب نیافته و بطور کامل مخفی می ماند اما داستان چه بوده است؟
پس از سکته قلبی مشایی او به سراغ دوست نزدیک و سفیر سابق ایران در شیلی، کامبیز جلالی و همسر وی رفته و از آنان برای انجام عمل به شکل محرمانه کمک می خواهد.
جالب است بدانید که همسر آقای جلالی خواهر زاده آقای مشایی خانم دکتر " طاهره محمد صالحی" است. متخصص کودکان و رئیس پیشین بیمارستان "شهید فهمیده"، که مدت خدمت وی نیز تا 10 آذر 92 ادامه داشت و با آمدن دولت جدید وی از ریاست بیمارستان کنار گذاشته می شود.
مشایی با کمک و همراهی این دو وسایل و تدارک برای عمل جراحی باز قلب در نهایت اختفا را فراهم می کند و اینگونه می شود که این فعل و انفعال مخفی می ماند.
البته علت مخفی کاری هم شاید به این جمله مشایی باز گردد که در اردبیهشت سال 90 رسانه ای شد.
او در مراسمی در جمع نزدیکان و دوستانش خطاب به منتقدان و اصولگرایان گفته بود: «بنده الان می گویم، یک سربازم از رو هم نمی رم ، مگر از جسد من رد شوند، من سرباز نظامم، سرباز ولایتم کوتاه نمی آم،آدمی هم نیستم که اهل سکته، پکته باشم ، ولی به خاطره من بعضی ها سکته می کنند، بعدا می بینم!!»
البته این خط و نشان مشایی که به همراه احمدی نژاد تا انتهای آن پیشرفت و به ستاد انتخابات وزارت کشور هم رسید به جایی نیانجامید و بالاخره نه منتقدینش که خود وی دچار سکته شد!



منبع:شهرخبر



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر