سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 4 بازدید
    بازدید دیروز: 61 بازدید
    بازدید کل: 406327 بازدید
پنج شنبه 92/8/30
مصرف این سبزی برای دهان و دندان بسیار مفید است، لثه را سالم نگه می‌دارد و از خرابی دندان‌ها جلوگیری و درد دندان را بر طرف می‌کند.

یک متخصص تغذیه گفت: مصرف این سبزی برای دهان و دندان بسیار مفید است، لثه را سالم نگه می‌دارد و از خرابی دندان‌ها جلوگیری و درد دندان را بر طرف می‌کند.
مرتضی صفوی با بیان این که گشنیز و تخم آن از نظر طب قدیم ایران سرد و خشک است، گفت: مصرف گشنیز معده را تقویت و خوردن آن با غذا به هضم غذا کمک می‌کند، تخم گشنیز شیر را در مادران شیرده زیاد می‌کند و برای تسکین درد دندان جویدن تخم گشنیز مفید است.
این متخصص تغذیه اضافه کرد: گشنیز خواب آور، مسکن و آرام کننده، تسکین کننده استفراغ و برطرف کننده عطش است، مصرف آن به بدن نیرو می‌بخشد، نیرو دهنده قلب و قاعده آور است و برای برطرف کردن افسردگی می‌تواند مفید باشد. مصرف بسیار زیاد گشنیز باعث بی حسی می‌شود.
صفوی افزود: برای نرم کردن سینه می‌توان از جوشانده تخم گشنیز استفاده کرد. خوردن گشنیز برای دهان و دندان بسیار مفید است، لثه را سالم نگه می‌دارد و از خرابی دندان‌ها جلوگیری و درد دندان را بر طرف می‌کند.
منبع:شهرخبر


ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر