سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 25 بازدید
    بازدید دیروز: 24 بازدید
    بازدید کل: 406242 بازدید
جمعه 92/7/5
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد بدون حضور یاسر هاشمی و با عکس بزرگی از هاشمی رفسنجانی برگزار شد، این مراسم حاشیه های جالبی از پاره شدن تسبیح سید حسن خمینی در زمان سخنرانی تا تاکید بر اصلاح عصبانیت میرزاده توسط وی داشت.






به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد صبح امروز با حضور سیدحسن خمینی عضو هیئت امنای این دانشگاه، جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد، دانشجو رئیس سابق دانشگاه آزاد و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد، معاونان این دانشگاه، برخی از نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر تهران در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار شد.

در این مراسم سیدحسن خمینی با یک ماشین اسکورت و میرزاده به همراه 4 خودرو در دانشگاه آزاد حاضر شد.

بر اساس این گزارش، پیش از آغاز مراسم حدود 30 جانباز در بیرون از درب دانشگاه منتظر ورود بودند که به دلیل نداشتن مجوز اجازه ورود به آنها داده نشد.

این مراسم بدون حضور یاسر هاشمی و با عکس هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد برگزار شد.

فرهاد دانشجو در زمان ورود به سالن محل برگزاری مراسم با چفیه وارد شد.

در این مراسم چندتن از جانبازان فتنه 88 حضور داشتند که یکی از آنها جانباز 70 درصد بود.

در بین حضار پلاکاردهایی با جملاتی همچون " فرهاد انقلابی تشکر تشکر"، "لبیک یا خامنه ای" و " این گردبادها که به غیرت درآمده اند تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند" دیده می شد.

در زمان ورود فرهاد دانشجو به دانشگاه جانبازی چفیه خود را بر کردن دانشجو انداخت.

حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد در سخنرانی خود از توفیقی به عنوان وزیر علوم دولت یازدهم نام برد.

در این مراسم کانون دیده بانان دانشگاه آزاد و جنبش دانشجویان حامی عدالت اسلامی هدایای جداگانه ای را به فرهاد دانشجو اهدا کردند.

سیدحسن خمینی در زمان سخنرانی خود با بیان اشعار و شوخی‌هایی حضار را به خنده واداشت.

سیدحسن خمینی در ابتدای سخنرانی‌اش از حضار خواست که در روز پنج‌شنبه برای شهدای دانشجو فاتحه‌ای قرائت کنند.

در زمان سخنرانی سیدحسن خمینی تسبیح وی پاره شد و سیدحسن خمینی چند بیت شعر از حافظ و سعدی در رابطه با دانه‌های تسبیح بیان کرد که حضار وی را تشویق کرده و با خنده از این مسئله استقبال کردند.

سیدحسن خمینی در میان بیاناتش به رتبه دانشگاه آزاد در دنیا اشاره کرد و گفت: اگر تمام واحدهای دانشگاه آزاد را به عنوان یک دانشگاه در نظر بگیریم در رتبه 5هزار و 300 جهان یعنی یک رتبه به آخر هستیم.

سیدحسن خمینی در زمان بیان خصوصیات فرهاد دانشجو به این نکته اشاره کرد که خصوصیات حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد را نیز زمان تکریم وی می‌گوییم زیرا هر آمدنی رفتنی دارد و میرزاده نیز روزی تکریم می‌شود.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد همچنین در میان سخنرانی‌اش گفت: میرزاده خصوصیات خوبی دارد ولی مقداری عصبانی است که باید عصبانیتش را تعدیل کند.

وی دانشگاه آزاد را مانند یک تیم فوتبال تشبیه کرد و گفت: تغییر و تعویض در تیم فوتبال ناگزیر است و در دانشگاه آزاد نیز این تغییر رخ داد.

در این مراسم سید حسن خمینی تسبیح پاره شده خود در حین سخنرانی را به مجری برنامه و تسبیح دیگری به پرکره مشاور عالی فرهاد دانشجو اهدا کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر، قاب عکس، یک جلد کلام‌الله قرآن مجید و یک نقاشی از چهره فرهاد دانشجو با حضور سیدحسن خمینی، جعفر توفیقی و حمید میرزاده از دانشجو رئیس سابق دانشگاه آزاد تقدیر شد.

پس از برگزاری مراسم توفیقی به اصرار میرزاده برای صرف نهار مهمان سرپرست دانشگاه آزاد شد.

 

منبع:شمانیوز



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر