سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 27 بازدید
    بازدید دیروز: 22 بازدید
    بازدید کل: 406155 بازدید
جمعه 92/7/5
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): معاون پژوهشی وزیر علوم برکنار شد.معاون سابق وزیرعلوم با بیان اینکه آقای توفیقی هیچ دلیلی برای عزلم ارائه نکرد، گفت: سرپرست وزارت علوم هیچ انتقادی نیز به عملکردم نداشت.



به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، محمد مهدی نژاد نوری معاون سابق پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به برکناری‌اش از معاونت پزوهشی وزارت علوم گفت: عصر روز گذشته (چهارشنبه) از دفتر سرپرست وزارت علوم به بنده گفتند که فردا ساعت 7:30 به دفتر آقای توفیقی بیایید که با شما کار دارند.

وی با بیان اینکه ساعت یک ربع به 8 صبح امروز به دفتر آقای توفیقی رفتم، افزود: سرپرست وزارت علوم به من گفت که "می‌خواهم تغییراتی بدهم؛ از نظر شما اشکالی ندارد؟"؛ گفتم: نه! گفت:" یک نفر دیگر قرار است به جای شما معاون شود". من نیز گفتم که اشکالی ندارد. این فرد بیاید تا مسئولیت را تحویلش دهم.

معاون سابق وزیرعلوم در پاسخ به اینکه آیا دلیلی برای برکناری شما اعلام شد، گفت: آقای توفیقی هیچ دلیلی ارائه نکردند؛ علاوه بر این وی هیچ انتقادی نیز به عملکردم نداشت.

مهدی نژاد درباره اینکه آیا پیش از این صحبتی با شما برای عزل شده بود، اظهار داشت: به هیچ وجه! اتفاقا آقای توفیقی در پاسخ به بعضی افراد که از تغییر معاون پژوهشی سخن می گفتند، می‌گفت"ما با هم کار می‌کنیم".

وی با تاکید بر اینکه کسی که باید درخصوص تغییر معاون پژوهشی توضیح دهد که چرا این کار را کرده، سرپرست وزارت علوم است، تصریح کرد: اینکه آیا این اقدام درست بود یا خیر را می‌توان از چهره‌های شاخص و فعالین حوزه علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان جویا شد.

 

منبع:شمانیوز



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر