سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 0 بازدید
    بازدید دیروز: 27 بازدید
    بازدید کل: 405934 بازدید
پنج شنبه 92/6/28
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): بازار دلار به دلیل کاهش حدود 300 تومانی قیمت‌ها طی یک هفته، از رونق افتاده و امروز دلار با نرخ حدود 3070 تومان فروخته می شود، همچنین قیمت سکه امروز به 970 هزار تومان رسیده است.








به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، روند قیمت دلار در بازار با توجه به حل مسائل منطقه‌ای و رفع برخی تحریم‌ها علیه ایران، با افت رو به رو شد به نحوی که در حال حاضر قیمت دلار در میدان فردوسی و بر روی تابلو های صرافی‌ها 3070 تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن نیز به 3000 تومان کاهش پیدا کرده است. گفتنی است این روند کاهشی قیمت‌ها در بازار موجب شده میزان خرید و فروش به شدت کاهش پیدا کند.

بر این اساس، روز گذشته نیز نرخ‌های دلار به همین میزان بود و تنها حدود 10 تومان ممکن است نرخ خرید کاهش پیدا کرده باشد. البته در ابتدای روز گذشته قیمت دلار تا 3030 تومان نیز کاهش پیدا کرده بود ولی مجدد به حدود 3060 الی 3070 تومان رسید. همچنین، نرخ هایی که دلالان در کنار صرافی‌ها می فروشند حدود 20 تومان کمتر است به نوعی که قیمت فروش دلار 3050 تومان و نرخ خرید آن بر خلاف صرافی‌ها 3020 تومان است.

روند قیمت سکه نیز با توجه به بازار دلار، کاهشی است اگرچه مردم به دلیل کاهش قیمت و ضرر اقدام به فروش سکه‌های خود نمی‌کنند. این وضعیت در بازار دلار نیز حاکم است. بر این اساس در حال حاضر سکه تمام بهار آزادی 970 هزار تومان فروخته و 940 هزار تومان نیز خریداری می شود. این قیمت‌ها برای نیم سکه و ربع نیز به ترتیب فروش 600 هزار تومان و 490 هزار تومان برای خرید با 30 هزار تومان کاهش معامله می‌شود.

روند قیمت‌ها در بازار سکه حاکی از کاهش حدود 20 هزار تومانی در قیمت سکه در وزن‌های مختلف است.

 قیمت دلار در هفته گذشته با توجه به مسائل منطقه‌ای و تنش‌های موجود تا 3300 تومان نیز افزایش یافته بود که با حل این مسائل حدود 300 تومان نرخ‌ها کاهش پیدا کرده است.

 

منبع:شمانیوز



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر