سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 1 بازدید
    بازدید دیروز: 5 بازدید
    بازدید کل: 405908 بازدید
پنج شنبه 92/6/28
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در حاشیه مراسم تقدیر از خدمات دولت نهم و دهم که در مسجد جامع نارمک برگزار شد، در پاسخ به این سوال که خیلی از خبرنگاران دوست دارند نشست خبری با حضور شما برگزار کنند و درباره 8 سال خدمات شما سوالاتی را مطرح کنند گفت: من هم دوست دارم و اگر وقت آن برسم حتما برگزار می‌شود وی در جمله ای دیگر ظهور امام زمان را چهار سال دیگر پیش بینی کرد.









ایران خبر نوشت:رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگاری که خطاب به وی گفت چرا با رسانه‌های داخلی مصاحبه نمی‌کنید، گفت: خیلی از رسانه‌های داخلی، خارجی هستند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اعلام نظر دولت در خصوص ادامه سفرهای استانی چه توصیه‌‌ای به آنها دارید چیست، گفت: من فکر می‌کنم که همه باید خدمت کنند.

احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که فاصله ما با صلح جهانی چقدر است گفت: سیستم صلح آمریکا متفاوت است ولی آنها به فضل الهی به سرعت در سرازیری هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید جامعه یهودی آمریکا را به کشور دعوت کنید، گفت: انشاءالله حتما در صورت امکان این کار را انجام می‌دهیم.

رئیس جمهور سابق کشورمان همچنین در پاسخ به این سوال که چه حسی دارید استقبال کنندگان از شما کم شده است، گفت: کجا کم شده؟ ما که بدون خبر به این مسجد آمدیم.

احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری که می‌گفت چرا هر چه می‌پرسیم شما می‌خندید، اظهار داشت: چه کار کنم می‌خواهید گریه کنم؟ باید بخندم دیگر.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه علیرضا زاکانی مطلبی را در مورد شما گفت که هیچگاه تکذیب نکردید، اظهار داشت: این مطلب تکذیب شد. من حال و حوصله سایت‌ها را ندارم هزاران سایت وجود دارند که هر روز هزاران مطلب می‌نویسد و ضرورت ندارد که جواب همه را بدهیم.

رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به این سوال که چه خبر جدیدی از حضور خود در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام دارید، گفت: منظور شما این است که نور آنجا چگونه است یا اینکه میوه و شیرینی هست یا خیر. عده‌ای حرف می‌زنند، عده‌ای گوش می‌دهند، دوباره عده‌ای دیگر حرف می‌زنند و عده‌ای دیگر گوش می‌دهند. دستور جلسه می‌گذارند و بحث می‌کنند و بعد تصمیم می‌گیرند.

وی ادامه داد: همه در این جلسات روی صندلی می‌نشینند و مثل ما الان نمی‌ایستند.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته می‌شود کامیونی پر از هدایای دوران ریاست جمهوری شما از نهاد ریاست جمهوری خارج شده است، به یک خنده‌ معنادار اکتفا کرد و گفت: حرف که زیاد می‌زنند.

رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگاری که معتقد بود احمد‌نژاد در دوران ریاست جمهوری‌اش ارتباط بهتری با خبرنگاران داشت، اظهار داشت: الان هم رابطه ما با خبرنگاران خوب است و با آنها خوش و بش می‌کنیم اما به سوالات جواب نمی‌دهیم. ولی به وقتش به سوالات هم جواب می‌دهم.

احمدی‌نژاد در خصوص سرنوشت نامه‌های مردمی به وی گفت: بروید از دیگران بپرسید چرا از من این سوالات را می‌پرسید. بعدا و سر وقت با خبرنگاران صحبت می‌کنم.

خبرنگاری خطاب به احمدی‌نژاد گفت: بالاخره در 8 سال ریاست جمهوری شما اتفاقات زیادی افتاده است که بسیاری از آنها مطرح نشده است.

احمد‌نژاد نیز خطاب به خبرنگاری اظهار داشت: واقعا 8 سال پرتلاطم و سختی بود.

همچنین رئیس جمهور سابق در پاسخ به این سوال که شغل فعلی شما چیست، گفت: من کارمند دانشگاه علم و صنعت هستم دانشجو دارم و مطالعه هم انجام می‌دهم البته کارهای دیگری هم می‌کنم.

احمد‌ی‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی درباره آخرین اخبار دانشگاه ایرانیان پرسید گفت:کارهای اداری این دانشگاه به تاخیر افتاد و در حال تنظیم موارد مربوط به این دانشگاه هستیم.

یکی از نمازگزاران نیز خطاب به احمدی‌نژاد گفت: آقای احمدی‌نژاد آیا ما می‌توانیم از الان تبلیغات خود را برای چهار سال دیگر شروع کنیم؟

احمدی‌نژاد در پاسخ گفت: آیا شما می‌گویید تا چهار سال دیگر امام زمان نیاید؟ امام زمان تا چهار سال دیگر می‌آید و همه دنیا را اصلاح می‌کند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: منظورتان چیست؟ منظورتان این است که نورش چقدر است؟ میوه هست یا نه؟ شیرینی و چای؟ یک عده حرف می‌زنند، یک عده گوش می‌دهند، دوباره حرف می‌زنند، عده دیگری گوش می‌دهند، دستور جلسه می‌گذارند، بحث می‌کنند، بعد تصمیم می‌گیرند

 

منبع:شمانیوز



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر