سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 9 بازدید
    بازدید دیروز: 5 بازدید
    بازدید کل: 405916 بازدید
چهارشنبه 92/5/23

مسعود ده نمکی در مراسم تشییع پیکر بحرالعلومی با گله از حضور کمرنگ هنرمندان سینما و تلویزیون گفت: امروز جای بسیاری از اهالی خانه سینما خالی است هرچند که جای گله نیست زیرا مرگ برای همه است.تشییع پیکر زنده یاد سید ابراهیم بحرالعلومی هنرمند و فعال سینما  از مقابل تالار وحدت در حالی به سوی آرامگاه ابدی خود  تشییع شد که تعداد معدودی از هنرمندان در این مراسم شرکت داشتند و همین امر باعث اعتراض مسعود ده‌نمکی شد. ده نمکی در این مراسم گفت: امروز جای بسیاری از اهالی خانه سینما خالی است هرچند که جای گله نیست زیرا مرگ برای همه است . ابراهیم بحرالعلومی یکی از افراد زحمت‌کش عالم سینما و مطبوعات بود و  بیشتر از ادعای خیلی از افراد در سینما کار کرد . 
 

شایسته: خصوصیات منحصر به فردی داشت
 
در ادامه این مراسم مصطفی شایسته کارگردان و تهیه‌کننده سینما درباره آشنایی خود با مرحوم بحرالعلومی گفت: آشنایی من با مرحوم بحرالعلومی به حدود 20 سال پیش باز می‌گردد . در فیلم سینمایی «بی پولی » با ایشان همکاری بیشتری داشتیم . ایشان خصوصیات منحصر به فردی داشت  که در عالم سینما کمتر کسی را با این ویژگی‌ها دیدم.
 
میرعلایی: منیت‌ها را کنار بگذاریم
 
در این مراسم از مدیران سینمایی کشور تنها سید احمد میرعلایی حضور داشت و  گفت: اگر من و بسیاری دیگر، مرگ را باور می کردیم منیت‌ها را کنار می گذاشتیم. با مرحوم بحرالعلومی از سال 75 از نزدیک آشنا شدم و همکاری داشتم
 
وی به خصوصیات مرحوم بحرالعلومی اشاره کرد و گفت: مرحوم بحرالعلومی گشاده رو بود و  صمیمیت خاصی داشت. ایشان با مظلومیت رفت و تلاش هایی که کرد کمتر دیده شد.
 
کمالی: همراهی با ایشان ساعاتی آکنده از شادی بود
 
در ادامه مراسم محمد کمالی یکی از نویسندگان مطبوعات به ویژگی‌های فردی بحرالعلومی اشاره کرد و گفت: مرگ امری طبیعی است برای من و شما، 20 سالی آشنایی با بحرالعلومی داشتم ساعاتی که با ایشان بودم و به اندوه و حزن نگذشت و آکنده از شادی بود و در نبود ایشان باید چه کنم .
 
بحرالعلومی: پدر اصلی‌ترین مشوق من بود
 
در انتهای مراسم شاهرخ بحرالعلومی فرزند مرحوم با اشاره به ویژگی‌های خاص پدرش گفت من به عنوان شاگرد ایشان اینجا حضور دارم، نه به عنوان فرزندش،  زیرا اصلی ترین مشوق من برای یافتن آرزوهایم ایشان بود و من را به سمت و سوی مورد علاقه‌ام راهنمایی کرد و به عنوان شاگرد همیشه به ایشان مدیونم.
 
وی در ادامه گفت: پدر ویژگی های منحصر به فردی داشت و شبیه خودش بود و شبیه هیچ کس نبود. نزدیک دو سال بود که ایشان را ندیدم و سه ساعت پیش وارد ایران شدم.
 
زنده یاد سید ابراهیم بحرالعلومی اولین حضورش جدی‌اش جلوی دوربین با فیلم سینمایی «ضیافت» ساخته مسعود کیمیایی آغاز شد و  در بیش از 40 فیلم سینمایی و 15 سریال تلویزیونی و همچنین چندین فیلم ویدیویی به نقش آفرینی پرداخت. سریال کلاه پهلوی با بازی او در نقش حاج حسین زرگر هم اینک در حال پخش است . بازی در سریال «معمای شاه» و فیلم سینمایی «آتیش بازی» آخرین نقش‌آفرینی‌های سید ابراهیم بحرالعلومی محسوب می‌شود
 
در این مراسم کامران ملکی ، محمود گبرلو، مصطفی شایسته ، غلامرضا آزادی، صدرالدین حسین خانی ، مرجان اشرفی ، علی روئین تن، سید احمد میرعلایی، مسعود ده نمکی و اهالی مطبوعات حاضر شدند و پیکر ایشان به سمت آرامگاه ابدی در قطعه هنرمندان تشییع شد.



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر