سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 18 بازدید
    بازدید دیروز: 27 بازدید
    بازدید کل: 405952 بازدید
چهارشنبه 93/5/22
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): ریس تیم پزشکی آیت الله مهدوی کنی گفت: وضعیت عمومی آیت الله نسبت به گذشته بهتر شده است.
به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه دیدار صمیمانه خود با برخی فرهیختگان و اصحاب رسانه سوریه ای با حضور در جمع  خبرنگاران درباره تحولات اخیر عراق اظهار داشت: آنچه که مردم عراق تصمیم می گیرند و در مجلس عراق تصویب می شود مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران است.



وی افزود: تعیین و انتخاب رئیس جمهور، رئیس مجلس و نمایندگان مجلس نیز از وظایف مردم عراق بوده و ایران هم از هر تصمیمی که مردم عراق بگیرند حمایت می کند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امیدواریم همه تدابیر به سمتی پیش رود که براساس دموکراسی که در عراق به واسطه خون شهدای ملت این کشور حاصل شده نتایج خوبی برای مردم عراق به دست بیاید.

ولایتی با بیان اینکه از پایداری دموکراسی در عراق خوشحالیم گفت: مردم  عراق این فرصت را دارند که نمایندگان خود را انتخاب کنند و همین نمایندگان نیز رئیس جمهور و رئیس مجلس و نخست وزیر را برای کشور خود برگزینند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره آخرین وضعیت آیت الله مهدوی کنی نیز اظهار داشت: وضعیت عمومی ایشان نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و همچنین ریه، قلب، فشار خون و برخی از اعضای بدن ایشان که صدمه دیده بود نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده اند و امیدواریم خدای متعال شفای عاجل و کامل را به ایشان عنایت کند.

ولایتی افزود: مشکلات ریوی، قلبی و وضعیت عمومی آیت الله رو به بهبود است و امیدواریم که در دیگر قسمت ها نیز بخصوص در رابطه با مراکز عصبی شاهد پیشرفت و بهبودی باشیم.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که عملکرد دولت یازدهم را در طول گذشت یک سال اخیر چگونه ارزیابی می کنید گفت: تا آنجایی که برای دولت میسر بوده در حوزه های داخلی و خارجی با توجه به مشکلاتی که در عرصه سیاست خارجی بخصوص در رابطه با مسائل هسته ای وجود داشته تلاش کرده اند.

ولایتی افزود: دولت یازدهم نیز نسبت به مسائل اقتصادی تلاش های خود را انجام داده است و ما نیز برای رئیس جمهور و دولت آرزوی توفیق بیشتر داریم.

منبع:شمانیوز


ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر